خیابان سیندخت شمالی، پلاک 17، واحد 5
دانش بنیان
به سایت آزمون ساز مبنا خوش آمدید
تجهیزات آزمایشگاهی

معرفی شرکت آزمون ساز مبنا

  • admin
  • 2023/11/26 15:33

 

مدیریت شرکت آزمون ساز مبنا

اصغر ملازاده

آزمون ساز مبنا با تاسیس درسال 1362 و با استعانت از خداوند متعال در حال حاضر به عنوان بزرگترین طراحی و تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی در داخل کشور بر اساس استاندارد های بین المللی ASTM, EN, BS, AASHTO, DIN و استاندارد ملی ISIRI در بخش مصالح ساختمانی می باشد که اکنون تحت نام شرکت آزمون ساز مبنا به فعالیت خود ادامه می دهد.

در حال حاضر  در مجموعه کارخانه های خود به مساحت 4500 متر مربع و با همکاری 75 پرسنل مجرب کلیه نیازمندی های مهندسین مشاور، آزمایشگاه های فنی و مکانیک خاک، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، کارخانه های تولید کننده مصالح ساختمانی، موسسات تحقیقاتی و ... را به کاملترین نحو ممکن تامین نموده و به عنوان یک نهاد کاملا ایرانی با افتخار اعلام می کند که تولید کلیه تجهیزات، بر پایه دستاورد های علمی مهندسان ایرانی می باشد و در این راستا گام بزرگی در جهت استقلال ایران برداشته است.

با استفاده از کادر مهندسین الکترونیک و برنامه نویسان خود توانسته استراه حل های جدیدی برای اتوماسیون نرم افزار و سخت افزار های آزمایشگاهی ارائه داده و این خدمات را با دانش بومی با بالاترین کیفیت و دقت ارائه می نماید.

شرکت آزمون ساز مبنا اولین و تنها دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 از شرکت Tuv Nord آلمان در حوزه تواید تجهیزات آزمایشگاهی است که مهمترین هدف این مجموعه در سال های اخیر ارتقا کیفیت محصولات و انطباق هر چه بیشتر آنها با استاندارد های بین المللی و ملی می باشد. این هدف گذاری در راستای کسب هرچه بیشتر رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان است.

در سالیان گذشته هم راستا با فعالیت خود در صنعت ساختمان و عمران ایران موفق به دریافت ده ها تندیس و لوح تقدیر از انجمن بتن ایران، مرکز تحقیقات بتن ایران و بسیاری از دانشگاه ها و مراکز علمی ایران زمین گشته است، اما ما معتقدیم که اعتماد جامعه مهندسین کشور عزیزمان و پشتیبانی آنها از تولیدات این شرکت بزرگترین مدال و دستاورد ما و مهم ترین دلیل موفقیت ماست.

 

 

 

تعداد دیدگاه ها : 0

دیدگاه خود را بنویسید

  • رنگ

  • حالت

  • نوع